Trendovi štampanja za 2019. godinu - Ofika postpaid usluge štampanja
IZNAJMLJIVANJE ŠTAMPAČA

 

Poznato je da su civilizacije štampale još od 3100. godine pre nove ere. Naravno, od tada je dosta vremena prošlo ali možemo reći da su inovacije u tehnologiji štampe i dalje aktivne i žive.

Ne iznenađuje što je prošli vek sa sobom doneo najbrojnije i najimpresivnije napretke u štampanju – od tehnologije sitoštampe do pristupačnih 3D štampača.

I mada ova 2019. godina možda neće pokazati značajan skok da nas dovede iz analognog u digitalno, postoji nesumnjivo mnogo novih trendova u štampanju za 2019. godinu.

Evo nekoliko najboljih trendova štampanja koje očekujemo da ćemo videti u ovoj godini:

Mobilni štampači će nastaviti da rade na daljinu

Poslednjih godina sve više ljudi je tražilo prenosive štampače koji su kompatibilni sa pametnim uređajima i aplikacijama. Ovo je nastalo kao prirodna posledica sve veće potražnje za kombinovanjem rešenja za mobilnosti i rad sa dokumentima. I, kako sve više kompanija omogućava zaposlenima da rade na daljinu, mobilni tj. prenosivi štampači postali su gotovo jednako važni kao laptop i pametni telefoni.

Ne očekuje se da će se razvoj mobilnih štampača uskoro usporiti, budući da se globalno tržište ubrzava. Dok prenosivi štampači nude potrošačima novi osećaj mobilnosti štampača i kompaktnosti, profesionalci u radu očekuju da bezbednosna rešenja mobilnih štampača budu naprednija od onih kod stacionarnih štampača. Dakle, kako se tržište mobilnih štampača nastavlja povećavati, proizvođači štampača će takođe nastojati da diferenciraju svoju tehnologiju s robusnim sigurnosnim merama kako bi osigurali integritet svojih sistema za štampanje.

Kompanije će sve više ulagati u štampane marketinške materijale

Ironično, pošto digitalni svet postaje sveobuhvatniji, postoji i sve veća potražnja za štampanim materijalima, posebno u marketingu.

Prostor na mreži postao je pretrpan od migracije masovnih medija ka digitalnom, čineći mnoge online marketinške inicijative neefikasnim. Skoro svaki četvrti korisnik desktop računara uključuje blokatore oglasa, a oni koji su izloženi oglasima postali su imuniji na ranije digitalne oglase koji privlače pažnju.

Direktni mail marketing – iako automatizovan – je marketinška platforma koja je u poslednjih nekoliko godina napravila snažan preporod, jer kompanije pokušavaju da prođu kroz digitalnu “buku”.

Međutim, statistika kaže da se otvara do 90 procenata direktne pošte, a samo 20 do 30 procenata e-poruka. Ne samo to, više od polovine domaćinstava kupilo je proizvod ili uslugu za koju je dobilo oglas iz direktne pošte. Suprotno onome što vam je rečeno o “milenijal generaciji”, direktna pošta je jednako efikasna u ciljanju na ovu grupu – čak 92% ispitanika kaže da je marketing obavljen direktnom poštom direktno uticao na njih da donesu odluku o kupovini proizvoda ili usluge.

Povratak ka tradicionalnim marketinškim metodama i štampanom materijalu je trend koji ćemo verovatno nastaviti da gledamo u 2019. godini i dalje, pošto sve više kompanija želi da iskoristi ove strategije.

3D štampanje će postati sveprisutnije

Nije prošlo ni 10 godina, a doživeli smo izdanje prvog “pristupačnog” 3D pisača, koji je iznosio nešto manje od 10.000 dolara. Kako je tehnologija postala pristupačnija, cene su još više postale razumnije za kompanije sa prosečnim budžetom. Istraživači i škole su koristile 3D štampače za štampanje prototipa kuće, za protetiku, organe za transplantaciju – pa čak i veštačke delove okruženja koji bi mogli biti ključ za spasavanje naše planete.

Godine 2019. sve veći broj industrija će tražiti 3D tehnologiju, jer ljudi pronalaze sve više i više kreativnih načina da koriste 3D štampane materijale u svoju korist. Sve ekonomičnija tehnologija bi mogla biti odgovor za industrije koje žele pronaći alternativne načine proizvodnje predmeta od tradicionalno rigidnih ili skupih procesa.

Među industrijama koje su do sada najviše koristile 3D štampanje jeste farmaceutska industrija. Upotreba 3D tehnologije mogu da promene karakteristike leka koje nisu lako modifikovane u tradicionalnim proizvodnim procesima.

 

Hiljade godina nakon nastanka štampe, nastavljamo da vidimo napredak i inovacije u metodama i tehnologiji štampanja. I dok kompaktni, prenosivi štampači i proizvodnja aditiva uz pomoć 3D štampača nastavljaju da se razvijaju, takođe ćemo videti brojne druge naučne i poslovne napretke koje nam olakšava ovaj naš, sve brži i brži, svet.

Pratimo trendove i unosimo promene koje štede Vaše vreme i  novac – Ofika Group.