Šta očekivati od bežičnog štampača - Ofika postpaid usluge štampanja
stampaci

 

 

Mnogi misle da posedovanje bežičnog štampača i bežičnog računara znači da su ova dva uređaja automatski spremna za rad. Zar ove dve stvari ne bi mogle biti u mogućnosti da međusobno “komuniciraju” budući da su obe bežične? Možda ste i vi pomislili da je to moguće ali zapravo ova dva uređaja rade preko vašeg bežičnog rutera.

Bežični štampači se povezuju na vašu mrežu i ruter

Bežični štampači sadrže bežične adaptere koji im omogućavaju pristup bežičnoj mreži preko vašeg internet rutera. Ruter (usmerivač) je uređaj koji je povezan sa vašim modemom i omogućava vam da iskoristite moć interneta.

Dakle, ono što zvuči kao nedostatak u tome što ne postoji mogućnost direktne komunikacije između vašeg laptopa i štampača (tehnički, ad hoc veza) ispada da je ogromna prednost. Mnogo je bolje imati sve povezano sa vašom bežičnom mrežom jer omogućava vama i svima koji rade u vašoj kancelariji da daljinski štampaju, skeniraju i šalju e-poštu.

Još jedan koristan aspekt mogućnosti pristupa bežičnom štampaču preko bežične mreže je da možete da ostvarite sav potencijal multifunkcionalnih štampača sa računarima, laptopovima, pa čak i pametnim telefonima. Važno je održavati jaku vezu između vašeg štampača i bežične mreže putem bežičnog rutera.

Bežični štampač možete postaviti na bilo koje mesto

Jedna od velikih prednosti wireless štampača, koju vlasnici malih preduzeća jako vole, je činjenica da ga možete  aktivirati na bilo kojem mestu gde možete preuzeti internet vezu. Bez bežičnog štampača, obično morate da priključite štampač na računar pomoću USB ili Ethernet kabla. To ujedno smanjuje vaše mogućnosti za postavljanje štampača na bilo koje mesto u kancelariji.

Najnoviji štampači za štampanje i kopiranje u boji mogu da stanu na kraj stola ili u uglu kancelarije i da obrade desetine stranica u minuti. To je zaista mnogo moći koja vam stoji na raspolaganju!

Fleksibilnost sa bezbednošću

Bez obzira da li se drugi ljudi u kancelariji povezuju na mrežu preko žičane Ethernet veze ili preko mreže i vašeg internet rutera, oni će biti u mogućnost da koriste vaš štampač kada ga konfigurišete i instalirate softver.

Naročito kada je reč o dodatnom uređaju u kancelariji koji radi na bežičnoj mreži, ljudi su razumljivo u predostrožnost u vezi sa bezbednošću bežičnih štampača.

Dobra vest je da će vaš bežični štampač biti zaštićen istim zaštitnim merama kao i svaki drugi bežični računar na mreži. Imati još jedan bežični štampač na mreži ne čini mrežu manje bezbednom za već postojeće, instalirane štampače na mreži.

Preliminarni koraci za podešavanje bežičnog štampača

Prvo proverite da li vaša bežična mreža radi i da li bežični mrežni adapter u vašem štampaču ispravno funkcioniše. Zatim, i ovaj korak je važan, proverite da li se računar koji trenutno koristite nalazi na bežičnoj mreži sa kojom želite da se konfiguriše štampač.

Mnogo ljudi imaju povezane uređaje na drugoj mreži i ne mogu da shvate zašto njihov štampač ne može da se konfiguriše na određenu mrežu. Pokušajte da ostanete na mreži gde biste eventualno želeli da vaš štampač bude konfigurisan preko ugrađenog bežičnog mrežnog adaptera, vašeg internet rutera i bežične mreže koju najčešće koristite za štampanje na poslu.

Poslednja stavka je da imate vaše SSID ime mreže i WEP ili WPA lozinku spremne, tako da možete da se prijavite na bežičnu mrežu i podesite svoj bežični štampač.

Kada završite ove preliminarne korake, spremni ste da koristite uslužni program za podešavanje bežične veze u operativnom sistemu Windows ili asistenta za podešavanje bežične veze na Mac računaru.

Free Mobile Print App

Mnogi kompanije koje proizvode štampače nude besplatnu mobilnu aplikaciju za štampanje koja vam omogućava da štampate daljinski. Cilj je da se firmama omoguće efikasniji radni tokovi koji neće biti negativno pogođeni vremenom ili udaljenošću od kancelarije.

Sve što vam treba je mobilni telefon i vaš štampač ili multifunkcionalni uređaj, tako da uopšte nema dodatnih kablova ili skupih nadogradnji softvera.

Dobijate istu kontrolu pristupa korisnika od strane administratora i PIN autentifikacije kao i bezbrižnost u saznanju da su svi vaši podaci zaštićeni enkripcijom. Ako želite još veću sigurnost, možete imati ID autentifikaciju i autentifikaciju sa korisničkim imenom i lozinkom.

Besplatna aplikacija za mobilno štampanje takođe omogućava skeniranje dokumenata i čuvanje podataka u Cloud-u, gde drugi mogu pristupiti tim podacima ili ih poslati drugim saradnicima, ako ste im dali dozvolu da to urade.

Ovo je veliki korak, koji vas odvaja od potrebe da budete u kancelariji da radite čak i najosnovnije stvari. Sada možete da skenirate nešto i da odmah date pristup dokumentu svima u kancelariji, gde god da ste.

Sve-u-jedan multifunkcionalni štampač, koji je takođe bežični štampač, ima bezbroj prednosti ako ste vlasnik male firme. Možete uštedeti vreme, prostor, novac i energiju tako što ćete sve moći da uradite na jednom mestu – da štampate, skenirate, faksirate, šaljete e-mail i čuvate podatke u Cloud-u pomoću jednog uređaja. Mogućnost skladištenja podataka i slanja e-maila onome kome želite je jedan od najboljih stvari u slučaju da posedujete ili iznajmljujete multifunkcionalni bežični štampač.