Ofika Icon copy_4HR Service

Rešavanje problema u roku od 4h

Svaki problem rešavamo u roku od 4h po ugovoru o nivou usluge, nezavisno od uređaja. Popravljamo svaki kvar koji se desi na Vašem uređaju. Ukoliko nije moguće daljinski rešiti problem, šaljemo Vam potpuno novi uređaj u roku od 24h.

Ofika Icon copy_Ofika Print Guarantee

Posvećenost pružanju izvanredne usluge

Nakon potpisivanja ugovora biće Vam dodeljen Ofika asistent, koji će biti kontakt osoba i pratiće Vaš nalog od samog početka. Vaš Ofika asistent će:

  • organizovati isporuku Vašeg uređaja, daljinski instalirati potreban softver kako bi uređaj odmah bio spreman za korišćenje.
  • odgovoriti na sva Vaša pitanja u vezi sa Vašim nalogom i mesečnom naknadom.

Takođe nudimo obuku za Vas i Vaše zaposlene kako biste Vaš uređaj koristili na najbolji i najefikasniji način.

Stojimo Vam na raspolaganju ukoliko imate bilo kakav problem i tu smo da Vam pomognemo u rešavanju istog.

Ofika Icon copy_Dedicated Customer service

Ofika garancija štampanja

Sastavni deo naše usluge je monitoring nivoa Vaših tonera, koji nam omogućava da Vam pošaljemo nove kada je potrebno. Garantujemo da Vam nikada neće nestati tonera. Ukoliko se to desi, dobijate dva meseca naših usluga potpuno besplatno.